En jobbig dag...

Hej på er ♥
Idag så har det vart en jobbig dag..
Stressigt på morgon... och jag hatar
att stressa..så då är jag bara irriterad
när jag kommer fram till skolan... och
det som inte gör det bättre är att det är
träslöjd direkt på morgonen -.-' sedan
efter det så har vi svenska.. inte kul de häller..
sedan MATTE ! -.- ´det är värst av allt... och sedan
idrott.. de är vell okej.. bara man gör något kul..
men det gjorde vi inte idag.. idag så skulle vi springa..
ååh fy säger jag bara.. så tråkigt,drygt,kallt,ont i foten...
ja... usch... och sedan gå hem.. -.- Sen när man kommer
hem så kastar sig min lillebror Nils på mig ... jaa..
riktigt jobbig dag.. typiskt måndagar... blöblöblö
Och nu sitter jag här.. pappa åkte typ nyss och lämna
någon damsugare till min faster Jenny.. så då passar jag
på att ta internett... eftersom att vi inte har internett i hela
vår lägenhet.. vi har som en "sticka" som det kallas som
man stoppar in i datan.. hehe xD... jaja.  haha här snackar
jag om damsugare och vårat internet och om hur tråkigt
matte är och det tror jag inte är så jätte kul att läsa om.. haha

Jaja.. nu ska jag dra.. kanske skriver något mer ikväll..
Hare gött :D 

Ni ska få se 2 bilder på min söta bror Nils :D♥




( han är runt ett halvår / ett år på bilderna , han är 1 och ett
halft nu! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0