Hej :D

Hallå på er :D
Idag så har jag ridigt :D
halv 6 till halv 7 <3
Jag fick Melody .. en söt liten poppohest
, 5 år.. mycket busig.. och ny.. Men som sagt... väldigt söt :D
Ska snart lägga mig.. döö trött!
Just nu håller jag på med att försöka ladda upp ett vidoklipp på fejjan..
men det tar  typ hundra år -.-

Jag har en liten bild på Melody som jag tog idag efter att jag
sadlat och tränsat av..
( vart lite suddig ba...;s )


Väldigt söt ^^...

aja.. det var ganska tråkigt idag i skolan.. när Idah var sjuk.. det vart så tomt..."/

Ja.. nu ska jag ta och stänga av datan för att istället lägga mig och läsa :D (L)...
Första delen av House of night-Vampyrens märke.. grymt bra.. en bok jag kan rekomendera..
(L) VAMPYRER (L)  

Haha.. hejdå på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0