Tjeeenare! :D

Hallå alla små mööpar :D
Idag hare varit en rätt okej dag..fasst
alla lektioner vi har haft sööög...också
har man fått Engelska läxa -.- Borde
igentligen träna, men orkar seriöst inte !´
Just nu så snackar jag med Julia och min
mööpiga lilla mööp som heter Hampus som
mööpar sönder hela tiden.. hahaha xD , nä
men seriöst då... Jag kallar han Hampe Stampe..
så , nu vet ni det xd  
Imon ska jag rida :D ! Jag kommer antagligen få
rida Melody.. Fasst jag hoppas på Douglas eller Frida (A)
Eller Jenny... Eller Idomin.. haha.. jaja.. Jag snackar
fortfarande med Julia och Hampe stampe.. fasst nu lyssnar
jag på musik också x) ...
Shhiit! , helt plötsligt så blev jag skiit sugen på Monster.. -.-
jaja... Imon så kanske det kommer lite bilder på Hästarna i
"Mitt" stall :D

Hejdå :D
Se you later alligator, in the future.. som min vän Idah brukar säga :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0